SPRAWOZDANIE MIESIĘCZNE Z REALIZACJI ZAJĘĆ LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI
Treść
Realizacja programu Laboratoria Przyszłości na języku angielskim i w nauczaniu wczesnoszkolnym. Wykorzystanie sprzętu zakupionego w ramach programu (aparat Canon).
Angielskie śniadanie, w swojej najbardziej klasycznej odsłonie, to posiłek godzien króla, złożony z dość prostych ale sycących potraw. Nie może w nim zabraknąć pieczonej fasoli w pomidorowym sosie, smażonych kiełbasek lub kaszanki, bekonu, jajek sadzonych, tostów, podsmażonych pieczarek i pomidorów.
W prawdziwym full English breakfast te wszystkie elementy spotykają się na talerzu podczas jednego posiłku.
Takie angielskie śniadanie, przygotowali uczniowie klasy IVa i IVb. Chociaż posiłki zostały przygotowane w domu, to uwiecznione na zdjęciach były bardzo przydatne na lekcjach języka angielskiego.
Uczniowie opowiadali o nich, sprawnie posługując się językiem angielskim.
A.Węgrzyn
W ramach kontynuacji promocji zdrowego trybu życia i rozwijania umiejętności posługiwania się językiem angielskim uczniowie naszej szkoły wykonali szereg prac.
Uczniowie klasy czwartej przygotowali piramidy zdrowego żywienia oraz stworzyli plany idealnej wycieczki szkolnej.
Szóstoklasiści natomiast zajęli się tworzeniem zdrowych przepisów (oczywiście po angielsku). Przepisy zostały wykonane w formie plakatów, prezentacji i nagranych filmików. Kolejnym przedsięwzięciem klas szóstych było przygotowanie ulotek zachęcających do odwiedzenia wybranych miejsc na świecie.
Z ulotek możemy się dowiedzieć gdzie leży dane miasto, co warto w nim zobaczyć jak również możemy znaleźć bardziej istotne informacje jak na przykład numery telefonów do biura informacji turystycznej, na dworzec czy lotnisko.
M.Trzópek
Tuż przed długim weekendem uczniowie klasy pierwszej wraz z opiekunami udali się na przejście dla pieszych, aby przypomnieć sobie zasady przechodzenia przez ulicę.
Dzieci coraz częściej samodzielnie przemierzają drogę do i ze szkoły, jak również poruszają się po niej w wolnym czasie. W związku z czym niezmiernie ważne jest, aby dobrze znały zasady poruszania się na ulicy, jak również zwracały uwagę na niebezpieczne zachowania innych użytkowników drogi zachowując do nich ograniczone zaufanie.
Podczas spaceru pierwszoklasiści mogli przypomnieć sobie wiadomości na temat ruchu drogowego oraz wykorzystać posiadaną wiedzę w praktyce.
U.Kęska